Reconeixement de crèdits per participació en activitats
Segons l’article 9.2 del Decret 85/2014, de 10 de juny, dels ensenyaments artístics superiors, l’estudiant pot obtenir el reconeixement acadèmic de fins a un màxim de 6 crèdits del total del pla d’estudis cursat per la participació en activitats culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació.
Participació
La participació en aquestes activitats pot venir per demanda pròpia de l’estudiant o per demanda concreta de l’escola.
*Activitats aprovades pel Consell de Direcció /Febrer de 2018 |
Altres activitats no contemplades a iniciativa pròpia de l’estudiant
L’estudiant o grup d’estudiants que ho desitgi podrà proposar altres tipus d’activitats de participació que consideri interessants per l’escola. En aquest cas sol·licitarà una entrevista prèvia amb el secretari/ària acadèmic/a, qui ho consultarà al consell de direcció.
Còmput de crèdits
15 hores = 0,5 crèdits
Procediment
Un cop realitzada l’activitat o les activitats, cal demanar al responsable de l’activitat la corresponent certificació.
L’estudiant ha de guardar cadascun dels certificats de les activitats realitzades fins el moment de matricular-les, que serà al darrer curs (quan es matriculi el treball de fi de grau).
Per la validesa del reconeixement caldrà presentar una sol·licitud general a la qual s’adjuntaran les certificacions corresponents a cadascuna de les activitats realitzades.
El secretari/ària acadèmic/a resoldrà la sol·licitud.
Avaluació
Sense qualificació.