Management i intermediació
Dades generals
Nom de l'assignatura | Management i intermediació | ||
---|---|---|---|
Tipus d'assignatura | Formació bàsica | ||
Impartició | 2n semestre | ||
crèdits ECTS | 3 | ||
Valor total en hores | 90 |
Hores presencials lectives: 30 Altres hores presencials: 2 Hores per treballs dirigits (no presencials): 35 Hores per estudi i aprenentatge autònom: 23 |
|
Professor/a | |||
Departament | Producció i Gestió |
Prerequisits i orientacions prèvies per a cursar l’assignatura
Cap.
Competències que es desenvolupen en l’assignatura
Transversals: CT1- CT2-CT3-CT4-CT6-CT7-CT8-CT9-CT10-CT12-CT13-CT14-CT15
Generals: CG10-CG12-CG18-CG23-CG24-CG26-CG27
Específiques: PG3-PG8-PG9
Objectius concrets de l’assignatura
- Conèixer quina és la feina del manager i del representant en els diversos entorns musicals.
- Saber fer un dossier comercial per a poder donar a conèixer el grup o l’artista.
- Endinsar-nos en el funcionament i la gestió de les diferents agrupacions musicals.
- Mostrar quines són les vies per aconseguir contactes de programadors, ajuntaments i festivals de diferents àmbits.
- Introduir-nos en el management internacional a través de les xarxes socials
Blocs temàtics (continguts de l’assignatura)
- El dossier comercial com a carta de presentació dels grups
- A la recerca dels possibles clients (festivals, ajuntaments, promotors privats)
- Els equipaments escenico-musicals a Catalunya
- Management internacional
- Crear i gestionar una empresa de management : gestió d’equips
- Difusió: xarxes socials
- Estudis de mercat
Activitats d’aprenentatges i organització general de l’assignatura
Metodologia de classe i activitats principals d’aprenentatge (presencials i no presencials)
Assignatura d´impartició col·lectiva que conjugarà explicacions del professorat, presentacions de convidats, exercicis a classe, exposicions dels estudiants i activitats participatives, tant en el marc del grup com en subgrups, a fi d’extreure conclusions a partir de l’anàlisi de casos concrets.
Es treballaran les habilitats comunicatives en el marc de les relacions interpersonals professionals.
L´activitat fora de l´aula es limitarà a l´elaboració i execució d’un projecte de management o de representació per a un grup musical concret i l’avaluació en funció dels resultats.
Avaluació acreditativa dels aprenentatges
Criteris i sistemes d’avaluació de l’assignatura
L´avaluació de l´assignatura es fa tenint en compte:
- L'avaluació inicial o diagnòstica, que servirà per a orientar les estratègies docents per a assolir els objectius de l´assignatura.
- La participació a classe, on l´estudiant demostrarà la seva evolució.
- Els exercicis fets a classe
- L’elaboració i la presentació a classe del projecte
La qualificació de l´estudiant es determina per les activitats d´avaluació que hem presentat més amunt. Cadascuna d´elles contribuirà a la nota final segons els percentatges que detallem a continuació:
Cal haver fet el 70% dels exercicis per poder aprovar l’assignatura
Activitats d’avaluació i la seva relació amb la qualificació final
Activitat o registre d'avaluació | Període o moment de realització | Pes en la qualificació final |
---|---|---|
Avaluació inicial | Inici de curs | 0% |
Participació a la classe | Tot el quadrimestre | 30% |
Exercicis fets a classe | Durant el curs | 20% |
L'elaboració del projecte | Al final del quadrimestre | 30% |
La presentació del projecte | Al final del quadrimestre | 20% |